Saturday, February 18, 2006

pek yakinda turkiye ye yolculugum var ...epey de hasretlendim zamani gelmisti ...beni endiselendiren es dost akrabanin merakli sorulari ...ama canim bendeki buyuk basari hani koskoca bir yil amerikada kal da iki kelime ingilizce bile ogreneme ...hakkaten zordur herhalde boyle bisi ..ama ben basardim ...ogrenemedim ...dil yetenek isi diyorlar ...ben zekamdan suphe eder oldum...ooofffof
yeteneksizligimi tescilettirdim geliyorum hisim akraba ..lutfen verilen sozlerin arkasinda duralim ..arazi olmayalim ...sayili gunlerim cabuk gecer ....daha carsamba pazarina ,mahmutbey e ,kapali carsiya ,sark hana gidip bilimum cesitli bolgelerdeki esnafi ziyaret edicem ....hehehehh

No comments:

Saturday, February 18, 2006

pek yakinda turkiye ye yolculugum var ...epey de hasretlendim zamani gelmisti ...beni endiselendiren es dost akrabanin merakli sorulari ...ama canim bendeki buyuk basari hani koskoca bir yil amerikada kal da iki kelime ingilizce bile ogreneme ...hakkaten zordur herhalde boyle bisi ..ama ben basardim ...ogrenemedim ...dil yetenek isi diyorlar ...ben zekamdan suphe eder oldum...ooofffof
yeteneksizligimi tescilettirdim geliyorum hisim akraba ..lutfen verilen sozlerin arkasinda duralim ..arazi olmayalim ...sayili gunlerim cabuk gecer ....daha carsamba pazarina ,mahmutbey e ,kapali carsiya ,sark hana gidip bilimum cesitli bolgelerdeki esnafi ziyaret edicem ....hehehehh

No comments: