Tuesday, March 07, 2006

hastayiiimmm

bi corba yapanim yok ....basim agriyo ,bogazim agriyo,yetmezmis gibi agzimin kenarinda kocamaaan bi ucuk cikti ..ellerim buz gibi isinmiyo meretler....

10 comments:

ProfDrZihniSinir said...

eee karlarin icinde o kadar dolasirsaniz boyle hasta olursunuz.. bu karda kista bi de soguk dondurma yediniz..neyse gecmis olsun..acil sifalar :)

fcool said...

hihihi donus yolunda da dondurma aldik onuda yedim ...olsun deydi ama :-p

La Mer said...

geçmiş olsun... acil şifaa

Erol said...

geçmiş olsun inşallah.
bir de parmakların klavye ile ugrasacagına, çorba ile ugraşsa daha iyi olmaz mı :)

Anonymous said...

ise bak ya hastayim diyom accik naz yapayim diyom ...ustune firca yiyom ..oturdugum yerden yazabiliyorum ama corba icin ayaga kalkmak lazim dimi...hem ben sana mi dedim gelde bana corba yap diye ...yapmazsaniz yapmayin yaaaa..

pirokuyucu said...

yedigin dondurma güzel miydi bilmiyorum ama ülkerin dondurmalı tatlılarından mutlaka yemelisin, ayva tatlılısı olan çok güzel. geçmisler olsun.

fcool said...

sagol kardesim ..evet oneonta nin dondurmacisi var sehrin girisinde hakkaten guzel tr dekilere benziyo ..ayricana da dedigin cesitleri de artik ismarlarsin geldigimde :-D

Anonymous said...

This is very interesting site... » »

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Adjust ford van rear brakes Xerox printers price copiers http://www.pda-accessories-5.info/Arizonaapachejunctionaccutanelegal.html accutane attorney effects florida side Teeth whitening coupon charlotte nc Replacement parts oak dining room chairs Ntl conference calls Cialis statistics

fcool said...

kimsin sen ? turkce okuyosun ingilizce yorum yapiyosun
it's a little bit awkward!!

Tuesday, March 07, 2006

hastayiiimmm

bi corba yapanim yok ....basim agriyo ,bogazim agriyo,yetmezmis gibi agzimin kenarinda kocamaaan bi ucuk cikti ..ellerim buz gibi isinmiyo meretler....

10 comments:

ProfDrZihniSinir said...

eee karlarin icinde o kadar dolasirsaniz boyle hasta olursunuz.. bu karda kista bi de soguk dondurma yediniz..neyse gecmis olsun..acil sifalar :)

fcool said...

hihihi donus yolunda da dondurma aldik onuda yedim ...olsun deydi ama :-p

La Mer said...

geçmiş olsun... acil şifaa

Erol said...

geçmiş olsun inşallah.
bir de parmakların klavye ile ugrasacagına, çorba ile ugraşsa daha iyi olmaz mı :)

Anonymous said...

ise bak ya hastayim diyom accik naz yapayim diyom ...ustune firca yiyom ..oturdugum yerden yazabiliyorum ama corba icin ayaga kalkmak lazim dimi...hem ben sana mi dedim gelde bana corba yap diye ...yapmazsaniz yapmayin yaaaa..

pirokuyucu said...

yedigin dondurma güzel miydi bilmiyorum ama ülkerin dondurmalı tatlılarından mutlaka yemelisin, ayva tatlılısı olan çok güzel. geçmisler olsun.

fcool said...

sagol kardesim ..evet oneonta nin dondurmacisi var sehrin girisinde hakkaten guzel tr dekilere benziyo ..ayricana da dedigin cesitleri de artik ismarlarsin geldigimde :-D

Anonymous said...

This is very interesting site... » »

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Adjust ford van rear brakes Xerox printers price copiers http://www.pda-accessories-5.info/Arizonaapachejunctionaccutanelegal.html accutane attorney effects florida side Teeth whitening coupon charlotte nc Replacement parts oak dining room chairs Ntl conference calls Cialis statistics

fcool said...

kimsin sen ? turkce okuyosun ingilizce yorum yapiyosun
it's a little bit awkward!!